Konferencje biznesowe – kiedy warto na nie poświęcić czas?

konferencje-biznesowe-kiedy-warto-na-nie-poswiecic-czas

Konferencje biznesowe – kiedy warto na nie poświęcić czas? Jesień jak co roku obfitowała w wiele konferencji tematycznie związanych z rozwojem biznesu, zarządzaniem zespołem w sposób nowy i wychodzący poza znane schematy, z rozwijaniem kompetencji potrzebnym przedsiębiorcom w każdym aspekcie ich pracy. Czy rzeczywiście pracując tam, gdzie chcemy musimy z nich korzystać? Co nam daje udział w takich konferencjach? Jak spośród tego ogromu wybrać dla siebie coś wartościowego? Dzielimy się naszymi sprawdzonymi wskazówkami.

 

Konferencje biznesowe: PO CO?

 

Czy w ogóle warto uczestniczyć w konferencjach biznesowych? To zależy od celów, jakie sobie stawiamy i naszych aktualnych potrzeb zawodowych. Takie spotkania niosą za sobą kilka korzyści: wiedzę, świeże podejście do tematu, poznanie interesujących mówców i ich punktu widzenia, a także możliwość nawiązania istotnych kontaktów. Zawsze jednak jest to przetarg między jakością wydarzenia, jego ceną i potencjalnymi korzyściami; a Twoją aktualną kondycją, chłonnością umysłu i potrzebami. Warto zacząć od zapytania samego siebie: PO CO TAM IDĘ? Co mi to da? Co chcę osiągnąć przez udział w tym wydarzeniu? Odpowiedzi na to pytanie mogą doprowadzić Cię do zdecydowanej decyzji o wzięciu udziału w proponowanym spotkaniu, lub do zajęcia się w tym czasie czymś, co szybciej przybliży Cię do Twoich celów. Warto rozsądnie wybierać, nie być tylko konsumentem konferencji, ale jeszcze przed zapisem zastanowić się nad naszymi motywami.